Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2008 10:31 - кажете ми, моля
Автор: jalina Категория: Лични дневници   
Прочетен: 299 Коментари: 0 Гласове:
0



Взеха му на тоя тъпанар интервю (говоря така, защото съм силно афектирана).... Та му снимаха мутрата, той седеше репей и изглеждаше щастлив... До днес сутринта! Дал той 1,5 лева за вестника за да си види мутрата там и ...голямо разочарование НЯМА ГО!
Вика ме и ми обяснява как това е един мой провал....
Мисля, че е постижение той ми вика провал
Трябвало да излезе в кратки срокове...еми не трябва, това е интервю!
За два дена си направих контакти, успях да ги накарам да го интервюират и сега пак сме недоволни.
Има хора които никога не са доволни каквото и да направиш за тях!
Може би не съм права, не знам!
Кажете, ако има някой които да може да каже....провал ли е или не е?

Аз лично също съм разочарована от това, но какво да направя да се самоубия ли, естествено, че ще го песнат там някого, нали ще му има мутрата на първа страница.... НЕ той бил най-важен! 
Какво иска - затварят кремиковци, акциите падат, нещата се случват, НО той е най-важен!!!!!!!!!

Направо не знам, вече ми се струва, че има хора, които само се чудят как да те смачкат, да те стъпчат, да ти е..... мамата и ти да им се нахъсаш! Еми аз така не се нахъсвам, като имам успех имам, като нямам нищо.... 

Както и да е - болно ми е, за недооценяването, за неспособността да се види през очите на другите, за мизерията.....



Тагове:   моля,   кажете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jalina
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21148
Постинги: 13
Коментари: 5
Гласове: 28
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930